فرقه شیطان پرستی(بخش دوم)

فرقه شیطان پرستی(بخش دوم)

http://madresehnews.com/file/attach/201312/7884.jpg

فرقه شيطان‌پرستي

:: قسمت دوم ::

پنج‌ضلعي وارونه نشانه ستاره صبح. نامي که به شيطان تعلق دارد. اين علامت در مراسم مخفيانه (کابالا) و جادوگري براي احضار ارواح شيطاني استفاده مي‌شود. اين علامت را شيطان‌پرستان با دو ضلع در بالا و ملحدان با يک ضلع در بالا استفاده مي‌کنند. در هر حال اين علامت نشانه شيطان است.

 

واژگان کليدي :

 

شيطان پرستي – فرقه شيطان پرستي – فرقه هاي انحرافي -  نمادهاي شيطان پرستي  

 

 

نمادها و علائم شيطان‌پرستان

1- پنج‌ضلعي وارونه :inverted pentagram نشانه ستاره صبح. نامي که به شيطان تعلق دارد. اين علامت در مراسم مخفيانه (کابالا) و جادوگري براي احضار ارواح شيطاني استفاده مي‌شود. اين علامت را شيطان‌پرستان با دو ضلع در بالا و ملحدان با يک ضلع در بالا استفاده مي‌کنند. در هر حال اين علامت نشانه شيطان است.

2- ديو يا بافومت (baphomet): علامت شيطان‌پرستي، خداي شيطاني و سمبل شيطان ممکن است اين علامت به شکل جواهرات ديده شود.

3- 666: علامت انسان، نشانه جانور (هيولا). مکاشفات يوحنا 13:18 « .. پس هر کس حکمت دارد عدد وحش را بشمارد، زيرا که عدد انسان است و عددش 666 است»

4- «all seeing eye» چشمي که به همه جا مي‌نگرد: آنها معتقدند اين چشم لوسيفر (شيطان) است و کسي که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارايي‌ها حکومت مي‌کند. اين علامت در در پيشگويي‌ها به کار مي‌رود. جادوها، نفرين‌ها، کنترل‌هاي روحي و تمامي انحرافات تحت اين علامت کار مي‌کنند. اين علامت روشنفکران است. به پول رايج ايالات متحده نگاهي بيندازيد. اين علامت اساس نظم نوين جهاني است.

5- صليب وارونه «upside down cross» نشانه استهزاء و رد کردن مسيح مي‌باشد. گردنبد‌هاي آن توسط شيطان‌پرستان زيادي به کار مي‌رود. اين علامت را مي‌توان همراه خواننده‌هاي راک و روي آلبوم‌هاي آنها ديد.

6- سر بز «goathead» بزمندس mendes (همان da,al ؟؟ خداي باروري مصر باستان) بافومت، خداي جادو scapegoat(بز طليعه يا قرباني). اين يکي از راه‌هاي شيطان‌پرستان براي مسخره‌کردن مسيح است زيرا گفته‌ مي‌شود که مسيح مانند بره‌اي براي گناهان بشر کشته شد.

7- هرج و مرج anrrchy: اين علامت به معناي از بين بردن تمام قوانين مي‌باشد به عبارت ديگر «هر چه تخريب‌کننده است تو انجام بده» يعني همان قانون شيطان‌پرستي اين علامت توسط بانک‌ها، هوي‌متال‌ها و لاک‌ها به کار مي‌رود.

اين قبيل آثار سمبل‌ها و نمادهاي شيطاني فرقه شيطان‌پرستي را تبليغ و ترويج مي‌کنند. مظاهري چون «خفاش - مار- عقرب- عنکبوت - شغال - کلاغ - بز‌وحشي - جمجمه و استخوان – شمشير خون‌آلود- صليب وهلال وارونه - ستاره پنج‌پر و شش‌پر- صورتک‌هاي شيطاني – غول و جن – جارو و عصا – رنگ‌هايي چون سيا، قرمز و آبي‌روشن – اعدادي چون 6 و 666 – اشکالي مثل مثلث و دايره‌هاي ناقص و... ) نبايد به سادگي از کنار اين نمادها گذشت. چرا که ده‌ها سال است که در لواي همين علائم و نشانه‌هاي غرب فرهنگ خود را به ساير نقاط جهان صادر کرده‌است. متأسفانه بسياري از توليدکنندگان محصولات فرهنگي هم به توسعه اين نمادها کمک شاياني مي‌کنند و اين سمبل‌ها و تفکرات خطرناک و ضد خدا را رواج مي‌دهند مهمترين علامت شيطان‌پرستان بز شاخدار در بفمت است که دو مار در آلت تناسلي آن وجود دارد که نشانه خداي زندگي (حيات) و خداي مرگ است. ماه پايين (سفيد) نماد زن- ماه بالا (سياه) نماد مرد مي‌باشد. وجود دو مار در آلت تناسلي بز همان جامي است که در نماد داروسازي ديده مي‌شود و نشانه نيروي سلامت و جاودانگي است. کلمه شيطان از ساتان (satan) ابري گرفته ‌شده. لفظ شيطان ماهيت انحرافي دارد ولي در لفظ لاتين چهار کلمه است: لوسيفر- دمون- دويل- بستن.

جايگاه دجال در فرقه شيطان‌پرستي: آنچه در اخبار و روايات در مورد دجال و فرجام دنيا آمده اين است که او در آينده‌اي نزديک خروج مي‌کند زمان خروج او دقيق و مشخص نيست. با ظاهري شيطاني از ميان درياها بيرون مي‌آيد (ديو‌صورت يا اژدها مانند) بر اسراييل (فلسطين) مسلط مي‌شود و در اورشليم ادعاي خدايي مي‌کند. در فرقه شيطان‌پرستي دجال همان ضد‌ مسيح است که نماد او عدد 666- عدد مقدس شيطان‌پرستان است. بنا به عقايد اين فرقه ضد ‌مسيح (دجال) براي مخالفت با مسيح آماده مي‌شود. دجال در زبان عربي به معناي آب طلا است. دجال ستمکاري است که در آخر‌الزمان مردم را گمراه خواهد کرد و در هر سه دين يهوديت، مسيحيت و اسلام مطرح شده‌است.

تبليغات سياسي و فرهنگي شيطان‌پرستان: از جمله خصوصيات عمده اين فرقه رواج روابط بي‌پرواي چيني در مناسکشان است. اين ويژگي در برخي فرقه‌هاي يهودي يا يهودزده ديگر مثل فرانکيست‌ها به بنيانگذاري (يعقوب فرانک يهودي) و دو نمه‌ها (به بنيانگذاري شابتاي زوي يهودي و ناتان غزه‌اي يهودي) نيز ديده مي‌شود. حجم علائمي که در فرهنگ اقتصاد غرب مي‌بينيم تا حد بسيار زيادي شيطاني است و حتي خود غربي‌ها نمي‌دانند که شيطان را مي‌پرستند. همان نمادي که در حج توسط حجاج سنگ زده مي‌شود و در تمام ميادين اصلي اروپا وآمريکا وجود دارد که نام آنها (ابلسک) است و هفده ابليسک که به نام خداي راد و خورشيد ناميده مي‌شوند روبروي واتيکان قرار دارد: هدف اصلي تمام کارگردانان صهيونيستي با موضوع شيطان‌پرستي ارائه مطالب گمراه‌کننده و پورنوگرافي و تحقير جوانان و برده‌داري نوين مي‌باشد. از ديگر تبليغات سياسي شيطان‌پرستان دست شيطان يا (کرونوتي در ايتاليايي) به معناي حکومت شيطان مي‌باشد. اين علامت جهاني از سوي سياستمداران، افراد مشهور و گروه‌هاي هوي‌متال، براي اظهار وفاداري بر نيروهاي شيطاني به کار مي‌رود و علامت بصري به معناي (سلام شيطان) است. دست شيطان براي ( بوش و کلينتون) بسيار آشناست. لورا ‌بوش و جرج بوش هر دو در هنگام آغاز روز دوم رياست جمهوري در 20 ژوئيد سال 2005 اين علامت را به‌کار بردند. اين علامت را علاوه بر جرج بوش، بوسن، بيل کليستن، سيلويوبولوسکوني- اليزابت تيلور- پرنسس ويليام- پل مکارنتي- آزي‌ آوريل‌لوايل استفان دروف- ديوناوارو و بسياري ديگر به‌کار بردند. دست شيطان نشان خداي شاخدار و يک علامت سري جهاني مي‌باشد.

ممکن است جرج بوش کسي باشد که مي‌خواهد آنرا در ايالت متحده گسترش دهد. با مرور اجمالي «اسناد و مکتوبات و اعمال صهيونيست‌ها» به سهولت مي‌توان دريافت که (صهيونيسم بين‌‌الملل) به هدفي کمتر از تصاحب کامل دنيا و تشکيل حکومت واحد جهاني نمي‌انديشد و براي نيل به اين مقصود، ترويج خرافات ديني را به عنوان يکي از راه‌کارهاي اساسي خود برگزيده است. سوء‌استفاده از برخي فرازهاي تحريف‌شده کتاب تورات و انجيل و ترويج اين خرافات از طريق فيلم‌هاي سينمايي از همان آغاز دستور کار صهيونيسم بين‌الملل قرار داشته و همين امر حجم گسترده‌‌‌‌‌‌‌‌اي از فيلم‌‌هاي ظاهراً ديني (ولي د رباطن خرافي) را در تاريخ سينماي جهان پديد آورده‌است. امروزه در اروري صهيونيسم، هيچ ساحري برتر از سينما و هيچ سحري مهيب‌تر از خرافات ديني نمي‌توان يافت. خرافات ديني يهود متکي بر چند رکن است که هر يک تاکنون بارها دستمايه آثار سينمايي گوناگون قرارگرفته و بعضاً به اديان ديگر ( از جمله آيين مسيحيت) نيز تبري يافته‌است. از جمله اين نگاه‌هاي خرافي نسبت به شيطان در فيلم‌هاي سينمايي هاليورد است. اساس اين نگرش، شيطان مفهومي اهريمني است که با قدرتي مخوف و ويرانگر در برابر اراده پروردگار قد علم مي‌کند و با کمک پيروانش، نسل آدمي را در معرض نابودي قرار مي‌دهد. در آن گروه از آثار سينمايي که شيطان را از اين منظر به تصوير کشيده‌اند، انسان بره بي‌پناهي است که به چنگال شيطان اسير شده و هيچ امدادي از جانب پروردگار به او نمي‌رسد. لاجرو آدمي در نبرد نابرابر با شيطان يکه و تنهاست و اميدي هم به امداد الهي ندارد. شيطان براساس تقديري ازلي در زماني معين از زندان دوزخي خود رها مي‌شود و براي انتقام‌گرفتن از نسل بشر معمولاً در کالبد يک انسان حلول مي‌کند. در اين صورت شيطان دوباره به زندان باستاني خود بازمي‌گردد و در انتظار فرصتي ديگر براي نابودي نسل بشر باقي مي‌‌ماند. در اين فيلم‌ها شيطان جسم سياستمداران يا کشيشان را تسخير مي‌کند تا سازندگان اين فيلم‌ها از طرفي سياست را عين نحوست و پليدي نشان دهند و بتوانند سياست را از ديانت جدا کنند و حکومت‌ها را به سمت لائيسم و بي‌ديني سوق دهند. در بسياري از اين قبيل فيلم‌ها محل آزاد شدن و فرورفتن شيطان در زندان دوزخي خود، کليساي مسيحيت است.

اين باور خرافي و كودكانه تاكنون دستمايه آثار سينمايي متعددي قرار گرفته كه فيلم‌هايي نظير «جن‌گير»، «طالع‌نحس»، «پايان روزگار»، «وكيل مدافع شيطان»، «موميايي» «ارباب حلقه‌ها» از آن جمله‌اند. اين فيلم‌ها غالباَ همراه با خشونت، برهنگي، يأس، نوميدي، جادوگري، اسطوره‌سازي، خون‌آشامي، وحشت و ترس هستند. نقد فيلم «شركت هيولاها» و يا داستان «شيطان كوچولو. تعبير خوب و جذابي از ديوها و شياطين ارائه مي‌دهند. فيلم هايي چون «هري‌پاتر» و «ديويد كاپرفيلد» مخاطبان نوجوان و بزرگسال خود را به سست سحر و شعبده و افسانه پيش مي‌برند و آثاري چون، «دراكولا» با حاكم كردن وحشت و نااميدي بر مخاطبان آنها را قسي و سنگدل مي‌كنند و در مجموع روح انسانها را به سياهي و تباهي مي‌كشانند.





:: برچسب‌ها: ظهور،مهدویت،منجی،آخرالزمان،منتظران مهدی،مهدی موعو،نور تولی،شیطان پرستی،شیطان،فرقه شیطان پرستی(بخش دوم)،فراماسونری،شیطان پرستی نوین،شیطان پرستی دینی، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ALI
تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: