وقتی که امام زمان(عج)ظهور کند

وقتی که امام زمان(عج)ظهور کند

                وقتیکه آقا و مولایمان مهدی (عج) بیاید  


من با گوش جانم، صدای قدمهای آخرین سوار سپیده را که از آنسوی انتظار، گام به گام به سرزمین سبز ظهور نزدیک میشود، می شنوم. این را زمانه زخم خورده و تاریخ ِ زجر کشیده و روزگار خسته و پیر میگوید. از برگ برگ رنگ پریده ی گُل های باغچه هامان و از آه و ناله طفلان و مردمان ستم دیده و زجر کشیده و ومحرومان و گرسنگانی که برای لقمه نانی جان میدهند و کُرور کُرور ثروت آنان را ، چپاولگران و جبّاران و ستمگران زمانه به یغما می برند ، بوی بشارت آنرا می شود شنید.

 

پیامبران ، امامان، بزرگان دین و ... و حتی گُل ها، پیام آوران بهار و شادی اند. اگرچه گلهای باغچه های ما لگد خورده ناکسین و مارقین و منافقین و ... و سیلی خورده حادثه های دوست و دشمن زمانه اند. ولی پیام بشارت آمیزشان بخوبی حس میشود که مهدی عج می آید.

 

مهدی عج که بیاید ، دوباره آسمان با زمین به مِهر رفتار خواهد نمود و باران دوباره به گونه های سرد و خشک زمین بوسه خواهد زد. و زمین دوباره چهره خندان و بشّاش خود را به چشمان آسمان هدیه خواهد کرد و به مبارکی قدوم حضرت تمام گنجینه های دفن شده در دل خود را بیرون خواهد ریخت تا توسط آن حضرت بین مردم به مساوات تقسیم شود و از طرفی تمام دانه های دل خود را که بر اثر کم آبی چندین ساله خشک مانده و بالا نیامده اند می رویاند و رزق و روزی را سرشار میکند وبخود می بالد و فخر میکند و تکبّر میکند که آهای زمین فلان منطقه ، امروز یکی از یاران قائم برمن قدم نهاد و از روی من عبور نمود.

مهدی که بیاید : خداوند تبارک و تعالی به او خطاب میکند : آفرین به تو ای بنده ی من که برای نصرت دین من و اظهار امر من و هدایت بندگان من بپا خواسته ای و منِ قسم خورده ام که بوسیله تو بگیرم و بوسیله تو عطا کنم و توسطّ تو بیامرزم و توسط تو عذاب کنم.

در پیشقدم آمدنش، جبرئیل برای او و بنام او صدا می زند : ایّها العالم بروید بسوی مهدی عج ، هرکس در هرجا صدا را با زبان خودش میشوند و دوست دارانش سربه سجده می برند.

سُبّوحٌ قُدّوسٌ رَبُّ المَلا'ئِکة و الرُّوح سر میدهند و بجای اشک غم چندین ساله گذشته ، اشک خوشحالی به گونه هایشان می نشیند.

مهدی عج که بیاید بندگان حضرتش ، یاوران او، عقلهایشان کامل گردد و خداوند برهرکدام به اندازه ۴۰ نفر قدرت و قوّت عنایت می فرماید و عمر آنان را طولانی میکند.

مهدی عج که بیاید تمام دنیا (جهان) یک فرمانده ، یک دستور دهنده یک رهبر دارد. پرچمش پرچم رسول الله ، سلاحش ذوالفقار علی ، عبایش عبای پیامبر و ...

در تمام شرق و غرب یک دین باقی می ماند ، دین اسلام ، دین محمّد (ص) و دیگر نیازی به دادگاه و زندان و غیره نمی باشد ، چون یا خلافکار نیست و اگر هم باشد حضرت یا سربازان او با نگاه کردن به او حکم خواهند داد . نیاز به شاهد و مشهود و ... نیست چون همه چیز را میدانند و از باطن همه خبر دارند.

مهدی عج که بیاید ، فرشتگان و اجنّه پیامهای او را از مغرب به مشرق و بالعکس خواهند برد و جمعی از منتظران واقعی ظهور که مرحوم شده اند از قبیل اصحاب کهف، و غیره بدنیا بازخواهند گشت تا در صفوف ۳۱۳ نفر اصحاب خاصّ او قرار گیرند تا توسط حضرت برای فرمانروائی کشورها و شهرهای جهان تقسیم شوند و امور جهان را در دست گیرند.

مهدی عج که بیاید درختان با نگاه کردن به او به ثمر خواند نشست و غنچه ها شکوفا خواهند گشت و دشتها و باغها و کوه و صحرا بارور خواهند شد و زراعت سرشار که دیگر گرسنه ای در دنیا نخواهد ماند و فقر ریشه کن خواهد شد. نانها را بطور مساوی از شرق تا غرب عالم تقسیم خواهد نمود و نگاهش را هم یکسان بین تمام افراد جامعه به مهر خواهد چرخاند و خنده و وشادی را هم بطور مساوی بر قلبهای مردم جامعه خواهد نشاند. مهربانی او بقدری است که حتی برتمام حیوانات و پرنده ها تأثیر خواهد گذاشت و در احادیث داریم که گرگ با میش در یکجا آب بخورند و بهم کاری نداشته باشند.

مهدی عج که بیاید ، با تبسّم معنا دار برچهره خسته و طاقت فرسای چندین ساله نایب و رزمندگان مُخلص و صالحش ، تمام خستگی دوران و صبر بر مصائب زمان و زردی رخسار را که از رنج و دوروئی و خیانت دوستان و دشمنان زمان به وجود آمده را تبدیل به نشاط و امید شوق میکند و امانت سپرده شده را تحویل و بار سنگین ولایت را خود مدیریت میکند و با گذشت اندک زمانی دل خونین امانت داران و رنج دیدگان دوران را تسکین خواهد داد.

مهدی عج که بیاید، نمازهایمان تا بخدا بالا خواهد رفت . . .

قنوت هایمان پر از کبوتران عرشی خواهد شد  . . .

و سجده هایمان را خداوند بزرگ به رُخ فرشتگانش خواهد کشید . . .

 

مهدی عج که بیاید ، وعده های خداوند بزرگ تحقّق پیدا خواهد کرد و مستضعفین زمین را به ارث خواهند برد و بر مستکبرین حکومت خواهند نمود. بغض های چندین ساله مظلومان و محرومان و و ستمدیدگان و ... عالم خواهد ترکید و با کشیدن آهی بزرگ تمام رنج و غم و زاری آنان به گریه های شادی مبدّل خواهد شد و خلاصه مهدی عج که بیاید، انتظار ما به پایان خواهد رسید و خداوند تبارک و تعالی نیز به انتظار آقا و مولایمان مهدی پایان خواهد داد.

والسلام ... ارادتمند شما : ر- خ


سخن مدیر وبلاگ با بازدیدکنندگان محترم وبلاگ " نور تولی"

با عرض سلام ادب و احترام به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و کلیه عزیزانی که از این وبلاگ دیدن میکنند.

نام وبلاگ را از این جهت "نور تولی" گذاشتیم که لحظه به لحظه ی این زمان حاضر خیلی پرارزش و پربهاست و برای عاقبت و آخرت انسان سرنوشت ساز است. هم چنان که حدیث داریم که در آخرالزمان هر سعیدی به نهایت سعادت و هر شقی یی به نهایت شقاوت می رسد و همچنین حدیث داریم که در موقع ظهورهمه ی انسانها پشیمان و ناراحت اند. کسی که نااهل و بدکردار بوده پشیمان است که چرا اهل و خوش کردار نبوده و کسی که اهل و خوش کردار بوده ناراحت است که چرا بیشتر از آن خوب نبوده است!

خلاصه با توجه به آنچه از آیات و رویات و گفته های پیامبران و امامان معصوم (ع) و گفته هایی از امام خمینی رحمۀ الله علیه و رهبر ومعظم انقلاب اسلامی مان و بزرگان و علما و مجتهدین و اوضاع و احوال جامعه و غیره که به توفیق خدا در ذیل خواهد آمد، برمی آید دنیا باید در آینده ی خیلی نزدیک شاهد تحولات اساسی بزرگ و عظیمی باشد و به لطف خداوند وعده های الهی که در قرآن کریم آمده است ازجمله:

بعد ازتورات در زبور نوشتیم بندگان صالح من،وارثان این سرزمین خواهند بود.(انبیا آیه 105) 

و اینکه:  "خداوند به کسانیکه ایمان آوردند و کارهای شایسته انجام داده اند وعده داده که در روی زمین جانشین شان کند همچنان که اسلافشان را جانشین کرد و دینی را که برای آنها پسندیده استوار سازد و ترسشان را به آرامش بدل کند. مرا عبادت کنند و شریکی برایم قرار ندهند و آنان که بعد از این کافر شوند فاسق اند" ... سوره نور آیه 55

بلطف خداوند رحمان جامه ی عمل بپوشد و انشاءالله الرحمن همه شاهد خواهیم بود که همچنان که در قرآن خوانده ایم هرگاه قوم عاد، ثمود، لوط ، فرعون و .... ظلم را به بی نهایت میرساندند خداوند توسط نوعی از بلاهای آسمانی زلزله، سنگ باران، به زمین فرو بردن، غرق شدن و .... شر آنها را از سر مسلمین کم می کرد.

انشاالله وقت آن فرا خواهد رسید که خداوند متعال، شر اجانب زمان ما را ظالمین، مفسدین، متکبرین، متجاوزین شرق و غرب و اسرائیل متجاوز را توسط بقیه الله الاعظم و سربازان مخلصش از سر مسلمانان جهان کم نماید انشاالله که ظلم و جور و ستم و تجاوز را به بی نهایت رسانده اند. باید همه بدانیم که بعد از ندای آسمانی و صیحه آسمانی که در نزدیکی ظهور از آسمان صدا زده می شود دیگر توبه کردن به مثال توبه کردن فرعون می ماند که وقتیکه داشت غرق میشد و هیچ راهی نداشت گفت : خدایا من غلط کردم که گفتم من خدایم ! کجا من خدایم ؟ خودت خدائی و خدایی بتو زیبنده است و این توبه مقبول نیست، پس انتخاب با خود انسان است که از اکنون راه سعید را پیش گیرد و یا راه شقی را.

 


یک درد دل دوستانه

 برادر بزرگواری اینطور نظر گذاشته بودند:

« آقا این مطالب چیه که شما نوشتین ؟ ظهور حالا حالا ها نیست! طبق نظر منجّمان و محاسبات نجومی آقا ۱۸۶ هزار سال دیگر ظهور می کند»

ایشان سندی هم ارائه نکرده است. بنده عرض میکنم برادر عزیز اولا در آینده نزدیک از علم نجوم ، علم جفر و دیگر علوم رایج دنیا با ذکر سند ، مطالبی را در رابطه با نزدیکی ظهور درج میکنم.

دوّما شما مطالبی را عنوان کردی ولی سند نیاوردی. اگر در مورده همین مطلب (نجوم) ، سند معتبری بیاوری ، بنده هم وبلاگم را خواهم بست.... در جایی که بنده صدها سند از پیامبران امامان و بزرگان و... آورده ام ....

سوّما ، ببین برادر عزیز شک از من است. فردی جلوی آقا ( امام صادق ع یا امام باقر ع) رامیگیرد و می گوید : آقا بهشت و جهنّم دروغ است. آقا به ایشان می گوید شما میگوئید دروغ است ما می گوئیم راست است. حالا شما فرض کن ما مردیم. اگر بالفرض دروغ باشد خب ما هم مثل شما دردنیا زندگی کردیم ، خواب و خوراک ، تفریح و تمام مسائل که شما داشتی ما هم داشتیم. پس ما هیچ زیانی نکرده ایم ولی اگر راست باشد ( که راست است) شما چکار میخواهی بکنی؟ زیان بزرگتر از همین است که انسان آخرت ابدی را فدای دنیای گذرا کند؟

من از شما سؤال می کنم آیا معنی انتظاری که پیامبر اکرم (ص) از بهترین عملها و درجایی از بهترین عبادات است. از بهرین کارها بحساب آورده ، همان است که شما فرموده ای؟ آیا اگر اینطور باشدانتظار معنی پیدا میکند ؟

خدمتتان عرض میکنم اینکه بعضی میگویند وقت ظهور را فقط خدا میداند چنین نیست. پیامبران ، امامان ، و بعضی از صالحین و بزرگان میدانند. قرار نیست که گفته شود. ولی اینکه آمده اند با علائم با نشانه و غیره گفته اند و سال مشخص نکرده اند، بخاطراین است که اگر مثلا پیامبر ۱۴۰۰ سال پیش میگفت مهدی ۱۴۰۰ سال دیگر ظهور میکند آیا انتظار معنی پیدا میکرد؟ آیا اکنون اصل و فرع انتظار از بین نرفته بود؟ آیا هم اکنون خودت منتظر ظهوری و از منتظرین هستی ؟ آیا معنی انتظار همان است؟ آیا .....؟

خدایا به همه ما بینش و بصیرت عطا فرما. . .  الهی آمین




:: برچسب‌ها: ظهور , علائم ظهور , منتظران مهدی , مهدویت , منجی , وقتی که آقا بیاید , وقتی که امام زمان بیاید , وقتی که آقا و مولایمان مهدی (عج)بیاید , وقتی که امام زمان ظهور کند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ALI
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سروش در تاریخ : 1394/5/7/nooretavala - - گفته است :
سلام لطفا کد نبرتونو بدین که در سایت ما قرار بگیرد با تشکر http://minitoonss.loxblog.com/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: